Sayfalar

15 Kasım 2006 Çarşamba

MADRID

15 Kasim


Madrid , Hostel United International . Rakinin faydalarindan bahsederken...
Henuz bunun son rakim oldugunu bilmiyorum.
Bugunu simdilik avarelik yaparak geciriyorum . Saat 11de check-out oldugu icin hostelden de kapi disari edildim , sadece canta orada kaldi . Cantamin aksama kadar kalmasi icin bile adamlar 2 euro istedi . Butun gun tasimayi tabii ki goze alamadim . Ah bizim hostellere laf atan Ispanyol olursa cok fena canini yakacagim .
Ucak aksam 22:15 ama 3 saat onceden orada olmak lazimmis .Memnuniyetle olurum , zaten Madrid¨le aram Barcelona kadar iyi degil . Havaalanlarinda zaman gecirmeye alisigim zaten .
Yarin Lima¨dan yazarim artik.
Sevgiler , opucukler...




2 yorum:

Andy dedi ki...

hi from south africa

Aras Ortaç dedi ki...

O 'çanta'yı taşımamakla iyi yapmışsın , ben olsam bende taşımazdım :D

Sağsalim dönmeni bekliyorum .