Sayfalar

1 Şubat 2007 Perşembe

MANAUS


ISTE JAVIER VE NATALIA , BISIKLETLE DUNYA TURU YAPAN DOSTLAR

UFAK OLAN YATAK BENIM , YAZI TURADA KAYBEDINCE BUYUGU ENRICO ALDI.


MANAUS GIRISI


PEK UNLU OPERA BINASI



VE DE TURK TUTUNUNUN DUNYACA UNU
Gordugunuz gibi en sonunda bazi fotograflari eklemeyi basardim . Ushuaia dahil , son sayfalarin cogunda resimler var . Kameramin USB baglantisi olmadigi icin her seferinde cd'ye cekip oyle eklemek lazim . Bir de fotograf boyutlarini kucultmek gerekince isler iyice sarpa sariyor.
Bugun asi yuzunden pek iyi degilim , o yuzden gunun yarisini yatarak , kalanini da bilgisayar basinda gecirdim , yaklasik 5 saattir buradayim . Ama yine de keyfim yerinde , sigara icebiliyorum , calisan cocuklar da bana durmadan birseyler getiriyor . Sut , kurabiye , su...Evde gibiyim .
Dun gece cok eglendik . Buradaki karnaval okullarindan birinin yeri var , aslinda bar ama okula kar getirmek icin yapilmis . Muzik harikaydi -tamam biliyorum , dun nefret ettim dedim ama bu baska , buna bayildim . Epey dans ettik , anlasilan o ki bende guney amerikali kani var .
Simdi artik aksam yemegi zamani , sonra da erkenden uyku.Yarin gezmek lazim...

Hiç yorum yok: