Sayfalar

23 Mart 2007 Cuma

MEMLEKET

En sonunda bu da bitti ve de memlekete geri döndüm. Zaten türkçe karakterlerden belli oluyordur , bana böyle yazmak zor gelse de..
Lima'dan kalk1s1m1z tam 3 saat rotarl1 oldu . Arkas1ndan 12 saat uc , Madr1d'e gel , b1r de oradan neredeyse 4 saat daha. Madrid'de Sili'den sonra hayat1mda 1lk defa cantami aradilar , ne de olsa Peru'dan gelen sirt cantaliyim ya .
Simdiiii.... Bu is burada bitti sananlar varsa yaniliyorlar . Daha yapacak coook sey var .
Ama sonra . Ailemin yanindayim ve tadini cikarmam lazim , calismaya baslayana kadar fazla vaktim yok .
O yuzden fotograflar haftaya geliyor .
Tekrar MERHABA!

2 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

HOŞGELDİNİZ!
Yolculuğunuzu paylaştığınız için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Merhaba Arzu,
Yazılarına Latin Amerika ile ilgili kaynakları ararken rastladım. Cok guzel ve zorlu bir gezi yapmıssın. En guzeli de dondükten sonra "evet bu sefer de yaptım" diyebilmemnin mutluluğu. Ben ve eşim de uzun zamandır kimsenin cok fazla gitmek istemediği veya gitmediği yerlere giden gezginleriz yani senin dediğin gibi "sırt çantalı" olanlardan. bu yıl ilk kez okyanusun o tarafına gitmeye karar verdik ve yazın 30 günlük bir tur planı yaptık ama plalar her zaman değişebilir diyorum. Ve sanırım Sadece Peru, Bolivya, Şili ve arjantin in bir bölümünü görebileceğimizi tahmin ediyorum. hiç o taraflarda bulunmamış kişiler olarak daha önce zor kimi yerlerde bulunsak ta biraz beni bu turun zorluğu korkutmakta. Ama yasam felsefesini dünyayı gezme üzerine kurmus olan bizler için cok ta iyi bir deneyim olacagına inanıyorum. Sana tekrar hosgeldin diorum. Eğer kimi sorular aklıma gelirse sana danısabilir miyim? Şimdiden teşekkürler.