Sayfalar

8 Mart 2007 Perşembe

PASIFIK

Hala hayattayim ve de keyfim pek bir yerinde burada . Hicbir yere gidemedim , inatla Huanchaco'da kaliyorum .
Heyecanli birseyler oldugu yok , hergun ayni seyler...Uyan , kahvalti et , sahile ya da sorf okuluna git , muhabbet et , aksamustu sorf yapmaya git ( ya da yapamamaya , benim gibi) , yemek yap , ates yak , yine muhabbet ve uyku .
Ama sorf konusunda epey ilerleme kaydettim . Hatta dun rihtimin obur tarafinda bile suya girmeyi ve de hayatta kalmayi becerdim . Son birkacgundur deniz iyice yukseldi , hatta son 5 gundur cankurtaranlarin bayragi devamli kirmizi . Yani sakin suya girmeyin demek . Yine de sorfculerin hicbirinin umurunda degil . Tabii benim de..Tehlikeli deniz , iyi dalga demek . Ve de eglence.
Burada herkesle iyice akraba oldum . Sokaktaki sebze saticilariyla bile selamlasiyorum . Yeni adim "La Locita" , delicik gibi birsey . Ama sanirim bu adi hakettim . Iki gun once cankurtaranlardan biriyle yuzmeye gittim . Sahilden epey acildik . Lukse bakarmisiniz , kendi ozel cankurtaranim bile var burada . Sonucta butun cankurtaranlar yuzmeyi gercekten bildigime inandilar . Bir sonraki plan El Cemeterio, mezarlik akintisi . Sadece akintiya katilip , beni aciga goturmesine izin vermem lazim . Bogusmaya gerek yok, acikta biraktiginda da sakin sakin geri yuzmek gerekiyor . Tabii ki yalniz olmayacagim , cankurtaranlardan biri de benimle gelecek . Bundan da pacayi siyirirsam artik denizde olum yok bana . Havayla karayi bilemiyorum .
Burada olan tek kotu sey : Bebek kusumu kedi yedi . Cok uzuldum ama doga , yapacak birsey yok .
Su an burada ogleden sonra 2 gibi . Saat 4'te suda olmam lazim . Yine sorf , dalgalar...
Bu arada kardescigim , yaptigimiz sorf ruzgar sorfu degil , dalga sorfu . Gormen lazim , bayilirsin bu dalgalara .
Haftaya memleketteyim , heyecandan yerimde duramiyorum . Burasi guzel ama herkesi cok cok cok ozledim .
Yogurt , Tekel 2000 ve de raki.....Offfffffffff...........
Opuyorum

Hiç yorum yok: