Sayfalar

1 Nisan 2007 Pazar

MACERA BİTMEDİ Kİ DAHA...

Nasıl bitsin zaten ? Güney Amerika'dan sonra şimdi de Türkiye yollarını arşınlamaya başladım . Bugün sezonun ilk turuna başladım . Kalabalık değiliz , 12 kişi . İspanyollarımla biraz daha zaman geçirirsem , tam bir çorba haline gelmiş ispanyolcam da düzelecek inşallah . Hepsini düzeltirim diyorum da Arjantin aksanı peşimi epey uzun bir zaman bırakmayacak gibi .
Macera bitmedi diyorum da nasıl bitmedi , onu da yazayım . Bizim özellikle yaz turlarında başımıza çok gelir , tam en sıcak yerlere giderken klimamız bozulur , gazı biter , bir terslik çıkar ve şöförümüzün tamir ettirebileceği bir yere gelene kadar hepimiz pişeriz . Tabii ki bu havada klimaya ihtiyacımız yok ama bu sefer de tam tersi başımıza geldi , kaloriferin vanası bozuldu . Nasıl oldu hiçbir fikrimiz yok . Yepyeni güzelim otobüs...Ben hala nazar ihtimali üzerinde duruyorum ama...Sonuçta güneş çıktı ve biz kaloriferi kapatamadık . İçerdeki sıcaklık artık 33 dereceyi bulup da iyice bayılmaya başlayınca bu sefer mecburen klimayı açtık . Hayatımda ilk defa dışarısı 10 derece civarındayken klimayı açıp içeriyi soğutmaya çalıştık . İzmir'e kadar son 200 küsur kilometre böyle geçti .
Uzun lafın kısası böyle yolculuklar yapmak için uzaklara gitmeye gerek yok . Eğer sizde böyle bir şans varsa zaten arkanızdan her yere geliyor .
Şimdi ? .... Şöförüm yaptırmaya çalıştı ama yeni parça gerekiyormuş ve fabrikadan getirtmek lazım . o zamana kadar sıcaklığı elle ayarlayacağız . grubum da anlayışla karşıladı , şu an yapacak birşey yok . Akşam yemeğimizi yedik , kahve eşliğinde muhabbette herkes . Heyecanla yarınki Efes'i bekliyorlar . Bu akşam erkenden herkes yatağa , sabah 07:30'da depar var .
Bana da iyi uykular artık. Yarın herzamanki gibi uzun bir gün olacak .
Sevgiler..
PS: Bana yorum gönderdiğinizde lütfen adınızı da yazın . Anonim çıkıyor , düşünüp duruyorum bu kim acep diye . Hani cevap yazayım diyorum , o da olmuyor...Por favor...

Hiç yorum yok: