Sayfalar

3 Mayıs 2007 Perşembe

YİNE KAPADOKYA

Yanlış anlama olmasın , papaz grubumu geçen hafta olaysız bir biçimde gönderdim ve bu hafta yeni bir tura başladım . Roma misali bizde de her yol buraya çıkıyor . Dün epey üşüdüken sonra bugün de yakıcı güneş altında güzel güzel turumuzu yaptık , bitirdik . Yarın İstanbul'a dönüş....
Ankara'dayken babaannem aradı , kadıncağız turda olduğumu bilmiyor , benim ev Gümüşsuyu'nda ya , televizyondaki şiddeti görünce korkmuş haliyle .
İşin doğrusu biz de endişelenmedik değil . Sabahın altı buçuğunda evden otele giderken gördüğüm manzaralardan ben bile ürktüm . Sanki yapılacak olan bizim kendi Türk insanımızın 1 Mayıs gösterisi değil de , düşman güçlerinin çıkarmasıymış gibi bir hava vardı . Bir de yolların , hele de otoban gişelerinin halini görünce , iyi ki ayrılıyoruz şehirden dedik .
Gruba neler olduğunu açıklamak da bana düştü haliyle....
Hayat normal rutinine girdi sayılır benim için . Ama nasıl bir enerjiyle dönmüşüm Güney Amerika'dan , ben bile bazen şaşırıyorum . İnsan kendini bu kadar mı iyi hisseder be kardeşim ? Buralarda hayat güzel sonuçta......

Hiç yorum yok: