Sayfalar

26 Kasım 2008 Çarşamba

LEYLEKLER GİDİYOR

Beni merak edenlere:
Sola eklediğim fotoğraf bir iki yıl önce çekildi. Miguel çok güzel yakalamış,ufku seyrediyorum. İşte genelde böyle bir yüz ifadem var: Ciddi ciddi düşünen.
Leylekler derken...Tabi ki bunlar bizim leylekler, insan cinsi. Bu aralar herkes yavaş yavaş yuvadan uçmaya başlıyor, malum kış fena geçecek gibi görünüyor bu sene. Bir sürü insan Uzakdoğu'ya gidiyor, Avrupa, Rusya civarında gezinecekler de var.
Eh, benim başım da kel değil, ben de kaçıyorum. Karar verildi: Nepal ve Hindistan. Ben Aralık sonunda Nepal'e gidiyorum. Ersoy da Ocak ortası gelecek, Delhi'de buluşacağız. Ben biraz yalnız takılacağım, en azından birkaç hafta.
Aslında daha önce gittiğim yerler. Ama yıllar öncesinden içimde kalmış, Baktapur'da bir hafta geçirmek istiyorum. Yok, öyle özel birşey yok, sadece istiyorum. Kafa dinlemek, oturup salak salak etrafa bakarken birsürü sütlü çay ve Everest birası içmek istiyorum. Sonra da Ersoy'la buluşup, sıcak yerlere ineceğiz.Son yıllarda hiç kış görmedim, mümkünse görmeye de niyetim yok..
Bu arada soldaki bot fotoğrafına Uzakdoğu ile ilgili bir link ekledim. Şu anda sadece rota ve kaldığımız yerler var ama bu birkaç gün içinde bir sürü bilgi ve link ekleyeceğim. Arada bir bakın..

Hiç yorum yok: