Sayfalar

15 Aralık 2008 Pazartesi

YOLA ÇIKMAYA AZ KALA..

Aslında o kadar da az değil. THY birden ocak-mart arası indirim yapmaya karar verince bilet tarihimi 5 Ocak-23 Mart olarak değiştirdim. Bu arada dün akşam görüştüğüm arkadaşım Selma da benimle gelmeye karar verdi. Biraz kız kıza gezeceğiz böylece. Ersoy biraz daha memlekette kalmak isteyince, yalnız gidecektim ama böylesi de iyi oldu.
Program şu: Aslında yok. Nepal'de gezinip, Hindistan'a geçmek diyebilirim. Selma Tac Mahal'i falan da görmek istediği için Nepal'den sonra ayrılacağız. Ben Bangladeş'e ve güneye, o da kuzeye doğru gidecek. Tac Mahal'i iki yıl önce görmüştüm, bir kere yetti bana..
Sahile vardığımda Ersoy da belki bana katılacak.
Üç haftam kaldı yola çıkmaya. Bu arada doğum günümü kutlayıp- yıllardır ilk defa memlekette-, Ankara'ya ailemin yanına gidip, çanta toplamam lazım.
Gitmeye karar verdikten sonra bu son zamanlar pek zor geliyor insana..

Hiç yorum yok: