Sayfalar

23 Mart 2010 Salı

DUBAI VE EVE DÖNÜŞ

Sabahın köründe geldik Dubai'ye..Burada Emirates konaklama vermiyor ama yine de biz bir gece kalalım dedik. Hem uçak yolculuğuna ara vermek, hem de biraz dolaşmak için. Burada da hemen araba kiralayalım dedik, havaalanından arabamızı kiralayıp, çıktık yola. Otuz saatliğine olsa da kendi aracımız olsun dedik Arap ellerinde..
Burada her yer otoyol gibi olduğu için araba kullanmak kolay ama yol bulmak zor. Çünkü adamakıllı bir harita yok. Olanlar da haritada gözüken bir sürü yer daha inşaat halinde olduğu için yol bulmak zor. Burası zaten şehirden çok kocaman bir inşaat alanına benziyor, adamların iflas derecesine gelmesine hiç şaşırmadım. İnşa edilen ya da edilmekte olan her şey çok büyük ve çok gösterişli.

Arada şehrin eski pazarını ve elektronik çarşısını da gezdik ama işin doğrusu etkilenecek hiçbir şey bulamadım. Bir outletten aldığım ayakkabılar ve trekking pantolonları dışında.
Ben sıkılmışım zaten alışveriş merkezleri ve fast food'dan..Benzin dışında hiçbir şey de ucuz değil burada..
En azından gördüm, sonuna kadar da gezdim diyerek bindim uçağa..
Bagajda beni vazgeçiremedikleri çadırım, uyku tulumum ve Namib kamp koltuğumla..
Sınırlardan geçirdiğim taşlarım ve midye kabuklarımla..
Bir de boynumda kesilmemiş Afrika elmasımla..
Ve hostesten bir kırmızı şarap isteyip arkama yaslandım......................

Hiç yorum yok: