Sayfalar

27 Ağustos 2010 Cuma

GEZGİN GÖZÜYLE MISIR VE ORTADOĞU

En son aldığım gezi kitaplarından biri..
Çıkaran www.fotogezgin.com sayfasının sahibi olan Timur Özkan. Yazılar kendisine ait değil, sadece kitabın editörlüğünü yapmış. Daha önce de çıkan ( hatta sonra da) başka gezi kitapları da var ama ben bunu almış bulundum. Daha öncekileri kapaklarına bakıp bırakmıştım ama bunda çok sevdiğim birkaç gezgin dostumun yazısı olduğunu görünce alıverdim..Üstelik giriş yazısını da hem meslekdaşım, hem ağabeyim olan  Turgay Tuna yazmış.
Ne yazık ki büyük hayalkırıklığı oldu benim için..Birkaç tanesi dışında hiçbir kategoriye sokamayacağım yazılar toplanmış, bir kitap haline getirilmiş. Çoğu bırakın gezi yazısı olmayı, anı bile olarak basılamayacak yazılar...Böyle şeyleri bloglarda okumak keyifli gelebiliyor ama kitap haline gelince...Lütfen kusuruma bakmayın ama harcanan kağıda yazık..Bırakın blog yazısı olarak kalsınlar..Gezmek isteyenler için az bir para da değil verilen..Bazı yerlerde o paraya üç gece bile kalınır..
Kitaplar ne yazık ki www.fotogezgin.com'un yanına bile yaklaşamıyor..
Belki de Ankaralı olmaktan bu hassasiyet..

3 yorum:

Sivas.im dedi ki...

Aynı kitabı birkaç gün önce okudum. Çok güzel.

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

Adsız dedi ki...

Mısır ile ilgili guzel bir yazı da http://seyyahinguncesi.blogspot.com adresinde yer alıyor.