Sayfalar

22 Kasım 2006 Çarşamba

TEKRAR CUZCO

Daha once bir gece daha Cuzco'da kalacagim demistim ya , gelirken yolda fikrimi degistirdim .Yalniz olmanin galiba bazen tek iyi tarafi bu . Dosdogru buraya otobus garajina geldim ve saat 22:20'de Puno'ya bir bilet aldim.Yol hemen hemen 7 saat surecek yani yarin sabahin korunde Puno otobus garajinda kurtlarin arasinda kalacagim . Hirsizlariyla pek unlu bir yer . Ama bu yankesiciler vs. konusunda turlarda kullandigim ayni taktigi kullaniyorum , gozlerinin icine dimdik bakinca farkettigimi anlayip ufak ufak uzaklasiyorlar yanimdan . Zaten birseyler kaybetmek icin onlara ihtiyacim da yok . Bugun de tren istasyonuna geldigimde , fotograf makinesinin sarjini unuttugumu farkettim . Diyorum ya , allahtan her yere erken gitmek gibi bir huyum var yolculuklarda , hemen donup aldim , bir kahve ve sigaraya zamanim bile kaldi .
Bu arada Machu Picchu hakkinda girislerden baska birsey yazmadigimin farkindayim . Ama onun icin fotograflari bekliyorum , cunku hani kelimeler kifayetsiz kalir derler ya , o iste . Dunyaustu desem?Azicik daha dayanin .
Cok uykum var , telefonum calismiyor , yeni almak lazimmis , cantam 18.5 kg (sadece biri),artik bir sac fircam yok,arada ufaktan kaziklaniyorum , burada birseyler beni hapsirtip duruyor,yerim ve fazla param olmadigi icin kimseye birsey alamiyorum . Ama yine de yarin TITICACA'dayim ! Eger memlekette ve memleket disindaki herkes iyiyse , kalani umrumda degil .
Titicaca'da yuzebilirmiyim acaba?

Hiç yorum yok: