Sayfalar

10 Aralık 2009 Perşembe

SON ZAMANLARDA

Son zamanlarda yine bir sürü yere gittim, hayat hızlı geçiyor..Ve ben yetişemiyorum bazen..
Arada Tunus yaptık, hala yazmaya çalışıyorum. Bitince neden oralarda yazamadığımı anlarsınız..
Oradan Ankara ve Çamkoru'da kafa kampı..
Son olarak yarın Barcelona'da sadece keyif yapmak için yola çıkış..Müze falan yok,sadece uyku ( oranın uykusu tatlıdır), yemek ve gezmek..
Acısız bir gezme anlayacağınız...
Ama bakın facebookta ne yazdım:
"Çanta hazır, ben hazır..Uçak saati beklemek zor...Yarın öğlende herkesin şerefine bir Barselona birası içerim artık..Grupsuz, işsiz güçsüz..Sadece keyif işte.."
" Bu gece tam nostalji gecesi..Önce Erhan taa 99'da depremden sonra İspanyol hastanesindeki fotoğrafları buldu, hepimizin gençlik halleri..Sonra eve geldim, sırtçantamda bir kaç yer açılmış, oturdum onları tamir ettim. Lafı kolay, çanta tam 13 yıllık..96'da Güney Kore'ye gitmeden Selim dayım hediye etmişti. O zamanlar nerde bizde o çantayı alacak para??"
"O günden sonra çantam beni dünyanın her yerine taşıdı. Güney Amerika'dan Kamboçyalara, Borneolara, Nepal'e, Hindistan'a geldi. Arada Avrupa'yı kimbilir kaç kez turladı..Birkaç yeri açıldı diye onu hayatta bırakmam..Şimdi benimle Barselona'ya geliyor ama bu son yolculuğu değil. Daha Afrika'ya da dayanır eminim..Çok sağol dayıcığım benim....."
Yaa işte böyle..Daha ne eğlenceli detaylar var ama sonra. Saat 3 oldu ve ben 6,5'ta kalkacağım..Umarım..
Yarın görüşürüz:))

1 yorum:

OzlemPansiyon dedi ki...

iyi yolculuklar arzucum, tadini cikar barselona'nin.
dondugunde goruselim mi artik?