Sayfalar

18 Ocak 2010 Pazartesi

İSTANBUL- DUBAİ

Yine kış geldi, bize yol gözüktü. Afrika'ya gelme fikri nereden çıktı hiç hatırlamıyorum ama olabilir falan derken iki hafta önce biletleri almamızla yolculuk kesinleşti. Ve hatta yola çıktık ta Dubai'ye kadar geldik bile. Şu anda havaalanında beklemedeyiz. Fazla şarjım olmadığı için bu sefer uzun uzun yazamayacağım ama keyfimiz yerinde, ikimizin de fena halde uykusu olması dışında bir sorun yok. Aslında uzanılabilecek koltuklar var ama bu oturduğumuz yerde sigara içilebildiği için sanırım uçak saatine kadar buradayız. Ersoy çayını, ben biramı içiyorum..Güneş doğmak üzere, ezan şimdi okunuyor..
Detayları akşama Cape Town'dan yazarım artık..

2 yorum:

OzlemPansiyon dedi ki...

vardınız mı cape town'a?

bu maceranızı da heyecanla takip edeceğiz. bloglarınızı ihmal etmeyin:)

Haluk dedi ki...

Merhaba,
dünya kücük,bir yerlerde karşılaşacağız.
3.şubatta Cape Town dan ben de dünya turuma başlıyorum.gezi bloglarını okudugum kadarıyla benimki biraz farklı sanırım.
keyifli gezmeler diliyorum size

selamlar