Sayfalar

3 Şubat 2007 Cumartesi

MANAUS-2

Bu Brezilya vatandaslari gercekten pek catlak . Hani tamam yari ciplak geziyorlar anladim da , bugun iccamasiriyla bile gezen gordum . Artik hicbirseye sasirmiyorum burada .
En sonunda burada son gecem . Yarin ogleden sonra tekne hareket edecek . Umarim bir oncekinden daha buyuktur ve de deli bir bufecisi yoktur . Kiz beni Brezilya'nin en populer sarkilarindan nefret ettirdi .
Sonucta 6-7 gun boyunca ortalarda olmayacagim . Buralar tamam tehlikeli falan ama abartildigi gibi degil . O yuzden kimse beni merak etmesin . Hani tekne batmazsa , piranhalar ya da siyah timsahlar beni yemezse , teknedeki yemekten zehirlenmezsem , sikintidan olmezsem ya da deli bir bufeci hatun tarafindan oldurulmezsem 6 gun sonra buralardayim . ( Bu arada en buyuk olasilik deli bufeci sikki).Ortalarda timsah falan yok , piranhalar gozukmuyor , zaten nehrin her yerinde tehlikeli cinsi yasamiyor . Gormek icin illa tur yapmak lazim ama bende de tur yapacak hal yok . Belki belki Leticia'da giderim diyorum . Orasi daha bir Amazon sanki . Bakalim , karar vermek icin erken .
Kardescigim demis ki : Memlekete donmekten hic bahsetmiyorsun . Nasil bahsedeyim ki . Hala zaman cok , mesafe uzun . Ne kadar ozledigimi anlatmaya da kelime yok . Ama Arda , soz verdigin sisme botu alip bana Tunca'da Meric'te kaptanlik yaptirmazsan valla buraya donerim , ona gore .
Yarin yola cikmadan yazmaya calisirim . Simdiiiii.....SAMBA ZAMANI !

1 yorum:

Aras Ortaç dedi ki...

Herhangi bir insanın piranha ve amazon timsahlarını görmek için özellikle yolculuk yapması , hele hele para harcaması bana pekte 'akıl işi' gibi gelmiyor abla :D

Dikkat et kendine . Büfeciyede dikkat et :D