Sayfalar

13 Mart 2007 Salı

DONUS YOLU

Evvet , en sonunda bugun artik donus yolu basliyor . Son birkac gun devamli suda gecti , burada sorfculerden olusan bir ailem oldu resmen . Ben o kadar beceremiyorum , su fazla tehlikeli oldugu zaman bir dalgic elbisesiyle dalgalarla bogusmaya gidiyorum sadece .
Dun 6 kisi minnacik bir Vosvos'a tikisip , Chicama'ya gittik . Hani buradaki dalgalar buyuk ve uzun ama gercek uzun dalganin ne demek oldugunu orada gordum . Ama o kadar kayalik ki , biraktim gercek sorfculer sorf yapsin , ben de oturup onlara imreneyim . Hani hep televizyonda seyrederdim , cok hosuma giderdi ama gercegi bir baskaymis .
Huanchaco Amazonlardan sonra en cok kaldigim yer oldu . Memlekete donmek olmasa buradan ayrilmak istemezdim . Kendimi avutuyorum , yakinda burada yaz bitecek diye .
Bu aksam Lima otobusum kalkiyor , yarin sabah oradayim . Bir gece kalip Madrid'e gececegim . Umuyorum ki 16'sinda memleketteyim .
Hani oraya donunce de uslu uslu oturacagimi sanmayin . Yillarca her yapmamam gerekeni yaptiktan sonra Istanbul beni pek bir kor etmis . Hareketi ne kadar sevdigimi unutmusum . Bu aralar dusunuyorum : Rafting'e geri mi donsem , yoksa su Karadeniz'de sorf isini iyicene bir arastirsam mi diye..
Cok cok opuyorum

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Arzucuk, maceralarini hevesle, merakla (ve sessizce) takip ettik. Ayagina, diline saglik! Cok cok operiz.
Serhad, Jane, Erhan ve Rahsan