Sayfalar

29 Mart 2007 Perşembe

FOTOGRAFLAR

İstanbul'dan selamlar ,
En sonunda birkac gun evden cıkmayarak fotografların cogunu yuklemeyi becerdim . Ama o kadar hareketten sonra o kadar canım sıkıldı ki bilgisayar basında...Resmen acı cektim . O yuzden lutfen degerlerini bilin , iyi bakın ,koruyun onları . İsteyen istedigini de kopyalayabilir . Arkası da gelecek ama bu hafta bir tura baslıyorum , ancak turdan dondukten sonra digerlerini koymaya vaktim olur . Daha fazla bu ekrana bakmak istemiyorum .
Simdi guzel guzel kagıtlarımı toplayıp cafe 5 Kuruş'a gidip bir kahve icip etrafa aptal aptal bakınma zamanı . Hicbirsey yapmayıp sıkılmamaya fazla alısmısım anlasılan , ozluyorum..Hos , hava bana hala cok soguk geliyor , donuyorum ama olsun.
Fotograflar icin sol tarafta Photos 1-2 diye iki link var , onlara tıklamak yeterli . Umarım sabrınız yeter......
Sevgiler
ÖNEMLİ NOT , OLCAY'A : Kusura bakma , e-mail adresin yok , o yüzden buraya yazıyorum . 30 günlük bir gezi düsünüyorsanız ya sadece Peru-Bolivya yapın , ya da sağlam bir bütçeyle gidin ki uçabilesiniz . Yoksa çok çok çok zor . Mesafeler fena halde uzun ve heryerde herzaman istediğin otobüsü bulamıyorsun . Ama benim tavsiyem Peru ve Bolivya . Bir ayda yine çok rahat olmasa da epey gezersiniz . Bana mutlaka haber verin .

2 yorum:

Adsız dedi ki...

tebrikler ..hoş geldin...tesadüfen bulmuştum blog unu 2 aydır takip ettim.resimlerin devamı varmı?
yeni program ne tarafa
kolay gelsin
byeeee

Adsız dedi ki...

http://www.hisse.net/forum/showthread.php?t=13149

bu linktede senin gezinin benzerini yapan bir bayanın resimleri var