Sayfalar

20 Haziran 2007 Çarşamba

İZMİR

İnsanoğlu kuş misali..Şimdi de İzmir'deyim . Tabii ki turla birlikte .


Bu milletimizin tabela yazma yeteneğine hayranım bu arada..


SAÇ BÖREĞİ

Her yerde var da , nassı yani ? Börek mi saçtan , saçta mı pişiyor acaba ? Daha da önemlisi ne saçı kullanıyorlar , insan herhalde de , sarı mı , kara mı , kızıl mı ?
Taktım bir kere..

saÇ değil , saC olacak diye bağırmak istiyorum . Daha da iyisi elime bir sprey boya alıp , hepsini düzeltmek...

Ya da bugün Manisa-İzmir karayolu üstünde gördüğüm :

GÖZLEME
ÇAY = KAHVE

Bu ne demek şimdi ?

Yok,yok bitmişiz biz .

Bir de geçenlerde Caddebostan parkında yayılmışız , muhabbetteyiz. Genç bir kız koşarak geçti : "Ben mutsuzum zaten !!" diyerek .
Kalkayım dedim , sorayım , neden mutsuzsun diye . Ama öyle bir geçiş geçti , öyle şaşkın bıraktı ki bizi , soramadım . İçimde ukte kaldı .

Başka ? Taşındım . Ne çok eşyam varmış , ne de zormuş meğer .

Offff diyorum..

Hiç yorum yok: