Sayfalar

28 Kasım 2008 Cuma

BANGKOK VE HİNDİSTAN

Nazarım değdi galiba. Adnan ve kızarkadaşı Bangkok havaalanında 65 saat mahsur kaldıktan sonra en son Malezya'ya gönderilecekleri gibi bir duyum aldık. Çoğunluk da Aralık'ın ilk haftasında yola çıkacak, umarım herşey o zamana kadar yoluna girer.
Bu arada ben de 18 Aralık Delhi gidiş, 16 Mart Bombay dönüş biletimi rezerve etmiştim, haftaya alacaktım. Aslında alacağım demek daha doğru olur, dediğim gibi "üç tane bombadan korkan, atanlar gibi olsun". Türküm ya, bana birşey olmaz.Ben gitmeye hala niyetliyim ama bakalım vize vereceklermi?
Bu arada en sonunda yazıları toparlamaya başladım,aşağıdaki linkte. Zaten soldakilerin çoğu da oraya çıkıyor. Linkleri ekledim ama daha yazacak çok şeyim var da bugün bu kadar yeter diyorum..
Ve de Güney Amerika'ya gidecek arkadaşlarımla buluşmak için dışarı çıkıyorum..

Sevgiler..

http://sites.google.com/site/arzuguide/

Hiç yorum yok: