Sayfalar

20 Aralık 2008 Cumartesi

www.gezgine.com

Bu gece Ankara'ya gidiyorum. Ailemi çok özledim ama gitmeden önce yapacak çok şey var ve fazla zamanım kalmadı. Sadece iki gün kalıp, döneceğim..
Yukardaki adres benim yeni web sayfam. Bir sürü eksik ve hata olabilir, sabahlara kadar çalışıyorum ama bir türlü bitmiyor. Detaylarla dolu. Sadece yeni gidecekler için değil, kendim için de yaptım sayılır. Oradaki linkleri bulmak için zaman kaybetmeme gerek kalmayacak.
Benim yolculuğun ise rezervasyon faslı bitti. Biletleri aldık en sonunda. Sonuç şöyle: 5 Ocak İstanbul-Delhi gidiş, 23 Nisan Bombay- İstanbul dönüş. Bilet THY, 32.000 mil artı 250 lira. Epey ucuza geldi anlayacağınız. Oradan da 6 Ocak Air India Delhi- Katmandu bileti 120 dolara yakın tuttu. Geceyi yolda geçirip, sabah 4'te Delhi'de olacağım, havaalanında birkaç saat geçirip, doğru Nepal'e. Delhi'yi daha önce yeterince görmüştüm, bir daha gitmek çekici gelmedi doğrusu.
Şu anda tek eksik ilk gece için kalacak yer. Sadece onu halledip, sonrasına sonra bakacağım..
Arayan olursa bu gece Fatih expresinin restoranında olurum..

Hiç yorum yok: