Sayfalar

9 Şubat 2010 Salı

NELSPRUIT

Buraya gelmek kolay olmadı. Yollar düzgün, araçlar hızlı ama önce otogarda minibüsün dolmasını beklemek, sonra da sınırda bir teyzenin sorunları yüzünden çok zaman kaybettik. Nelspruit'te minibüsten iner inmez bir taksi bulup hostele gittik. Matt hala bizimle, yarın tura başlayacak.
Ben bu arada kara kara kiralık araba işini düşünüyorum. Çok geç kaldık ayırtmaya. En sonunda bir tane bulduk ama biz düşünürken o da gitti, kaldık pahalı arabaya. Mecburuz almaya çünkü ya tura gidip, iki katını ödeyeceğiz, ya da bayılacağız paracıkları kiralık arabaya. Zaten ben daha fazla tur falan istemiyorum, fena halde sıkıldım organize organize gezmekten. Gidelim, Kruger'de canımız nasıl istiyorsa gezelim istiyorum.
Akşamüstü en sonunda ayarladık araba işini de içim rahatladı. Yarın 9 gibi gelecekler inşallah...

Hiç yorum yok: