Sayfalar

11 Ocak 2011 Salı

OFF THE ROAD...

Şimdiii...
Son zamanlarda yaptıklarımdan biraz haber vereyim dedim..Son yazımdan bu yana hayatımda epey bir değişiklik oldu..Sevgilimden ve evinden ayrılıp yalnız yaşamaya başladım herşeyden önce. Bu konuyu fazla uzatmayacağım , hayat bu, olur böyle şeyler..Kiracım kendi evimden çıkana kadar çok sevdiğim bir arkadaşımın evinde kirada oturuyorum..Çatı katı, süper manzara, bir de başka bir arkadaşım bana doğumgünü hediyesi olarak tost makinesi alınca keyfim yerine geldi. Asansör olmadığı için tırmanmak biraz zor ama işler başlayana kadar idare edeceğim artık..Mart gibi kendi evime geçip, hemen bir şömine yaptırmak gibi bir hayalim var..Şu anda durumum şöyle:

Durumlar böyle olunca ne düşündüğüm gibi Güney Amerika'ya gidebildim, ne de başka yere..Şöyle her zamanki gibi uzuun uzuuuun..Madem gidemedim dedim, brezilya portekizcesi kursuna başladım ben de..Pek devamlı bir öğranci olmasam da iyi gidiyor gibi...Artık seneye altı ay kaçarım ben buralardan..
Tamamen de gitmiyor değilim..Yarın Suriye'ye yola çıkıyorum..Çok kısa, pazartesi burada olacağım, hatta bir rehber grubuyla gidiyorum ama olsun, en azından GİDİYORUM...Hahhaaa ha:))))
İtiraf edeyim ki bu sene uzun gezmememin bir sebebi de buralarda çok eğleniyor olmam..Her hafta sonunu dağda,ormanda çamurla boğuşarak geçiriyoruz..Hafta içini de arabayla oynayarak.Arada ufak tefek şeyler olmuyor değil, örneğin geçen pazar benzin pompası arızalanınca günün ortasında yolda kaldım. Benimkini orada bırakıp, yola Hüseyin abiyle devam ettik.O da ayrı bir eğlence oldu. Araba kullanmayınca da keyif iyi oluyormuş meğer. Akşam dönüşte de Hüseyin abi beni Maslak'a kadar çekti:))
Bu arada ortaya çıktı ki, olay sadece pompa değilmiş..Dün deponun alt korumasını çıkardıklarında deponun ezilmiş olduğunu görmüşler..Bir sürü darbe yemiş, koruma da ondan sonra takılmış..Borular falana hepsi eğrilmiş meğerse, yapılmadan koruma takılınca da kimse farketmemiş deponun halini..Korumadaysa sadece ufak bir darbe varmış..Depo düzelttirilip, borular da halledilince pompa çalışmış..
Yolda kalmak can sıkıcı ama en azından yanımda bizimkiler vardı..Tek başıma dolanırken olsa daha kötü olurdu:))
Biraz foto şimdi:
Keçi gibi tırmanırım..

Ördek gibi oturabilirim de:))

Bazen çekilmem de gerekebilir:))
Kapı amortisörü bozulsa da çare bulunur:))
Ama karizma bozulmaz..
Romantik de olurum..
Ateş başında rakımla..
Hatta uyurum bile..
Arkadaşlarımla..
Arabayı boyarız..



Yol olmayan yolda giderim..

Ben arabamı en çok da çamurlu severim..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Hastayim şu navigasyon denen ukala cihazlara..hehh, hadi bul bakalım yolu :))))