Sayfalar

10 Ocak 2007 Çarşamba

USHUAIA-2

BIR ARA DUZELTIRIM ARTIK

HEMSIRELER GREVDE-ANA CADDE


GECE SAAT 11:30

BU MANZARALARIN HEPSI HOSTELDEN


24:00'E DOGRU


EH ARTIK GUNDUZ







HOSTELDEKI SIGARA VE MUHABBET MEKANIMIZ



BEAGLE KANALINA DOGRU YOLA CIKARKEN

DUNYANIN UCUNDAKI FENER DEDIKLERI BU


KRAL PENGUEN HAZRETLERI BANA COK KIZACAK AMA DUZELTECEGIM



BUNLAR DA KANATLI PENGUENLER-

TEMBELLIK GUZEL




HAVA AZICIK SOGUK GIBI







SEVGILI KANEPEM




Dusmeye dusmedim ama ruhumun bir kismini Ushuaia da biraktim galiba . Deniz var , tepesi karli daglar ve ormanlar...Tek sorun soguk ve kizil akinti yuzunden denize girememek herhalde.Su kizil akinti denilen sey berbat bir olay . Her sene belirli zamanlarda ortaya cikiyor ve cok zehirli bir organizma .Hayvanlar etkilenmiyor ama insanlar icin olumcul ve herhangi bir tedavisi yok . Deniz suyundan ya da yenen deniz urunlerinden bulasiyor , ozellikle midyeden . O yuzden yilin bu zamanlari burada balik , yengec avlamak yasak . Tanistigim bir denizci bana bunun aslinda soylendigi kadar ciddi olmadigini , asiri avlanmayi engellemek icin abartildigini soyledi ama denemeye hic niyetim yok .

Ushuaia'da cok guzel bir hafta gecirdim sonunda . Daha once de dedigim gibi penguenler , deniz aslanlari - ki ispanyolca da deniz kurdu deniyor-, milli parktaki kunduzlar cok hosuma gitti ama buradan ayrilmak gelmek kadar kolay degil . Yilbasini dunyanin sonunda gecirmek isteyen bir suru insan vardi ve simdi donus zamani . Otobusle taa Buenos Aires'e kadar gitmeyi gozum yemedigi icin ucak bileti aramaya basladim ve sadece 124 dolara bir bilet buldum , ben ve internet ucak bileti avlarim....Zaten otobusle gitmeye kalksam en az 3 gunluk yol ve daha pahaliya gelecegi icin rezervasyonu yaptim . Ama ucagin kalkmasina 2 saat kala aldigim mailde bileti kesemediklerini , kredi kartimdan odemeyi alamadiklarini gorunce kalp krizi geciriyordum . Dualar ederek havaalanina gittim , hani rezervasyon duruyorsa bileti alirim diye..Sansima iptal olmamis .
Bu arada burada sirt cantama koymayi unuttugum orgu sislerimi ucaga aldilar.Guvenlik siki ama anlasilan bende terorist tipi gercekten yok..

LDEKI

1 yorum:

Oz. dedi ki...

ben de gidecem.