Sayfalar

10 Ocak 2007 Çarşamba

BsAs(BUENOS AIRES)
































Ucuz bilet falan ama buraya geldigimde saat gece yarisini geciyordu . Dosdogru hostele gittim ama anlasilan sansim buraya kadarmis , rezervasyonumu almamislar ve tamamen dolular . O yuzden onlarin ikinci hosteline gittim ama burada da sorun sigara . Sigara icecek yerleri yok , her seferinde sokaga cikmak lazim , ben de bunu yapmam . Sonucta orada sadece bir gece kalip , kendime rahat rahat sigara icebilecegim bir hostel buldum .
Burasi muhtesem bir sehir ama dogusuyla batisi arasinda da inanilmaz fark var . Bir tarafta ihtisam , obur yanda yoksulluk . Sonucta da artan suc orani .
Herhalde burada en cok sevdigim yerler parklar oldu . Kocaman sehrin her tarafinda parklar var . Sehirlesme ugruna yesil feda edilmis ama en azindan heryerde parklar var .
Burada neler yaptigima gelince , her gun sabahtan aksama yurudum , gezilecek - ve hatta gezilmeyecek cogu yere gittim .
Burada yasamak lazim..





Hiç yorum yok: