Sayfalar

10 Ocak 2007 Çarşamba

IGUAZU

BU BENIM ELIM

YILANLARA DIKKAT


GARGANTA DEL DIABLO

HOSTEL !!!


BU DA AYAGIM


BU DA CANTAM





ISTE BUNU YAPTIM , HARIKA


CAYMAN..bIRRRR




LAFA GEREK YOK , GORMEK LAZIM

BsAs'den ayrilisim da pek bir macerali oldu , bu sefer de otobusu kacirmayi becerdim . Ama terminale gittigimde bana ucretsiz bilet verdiler , hem de sinifimi yukselterek!Hani Hermes'e kurban kesmeyi dusunmeye basladim .
Iguazu'da cok hos bir hostelde kaliyorum , kocaman bir havuzu ve odalarda AC var . Su unlu selaleler buraya 16 km , dun bir cesaret deyip otostopla selalelere gittim . Otobus oldugunu da biliyorum ama otostop daha kolay geldi , zaten burada gencler arasinda cok yaygin .
Sonucta dun saatlerce parkta yurudum , her renk kelebek , birkac cayman-timsah-bir suru kus , bocek var ama tabii ki en onemlisi selalelerin kendisi . Hayatimda cok sey gordum ama doganin bu kadar dizginlenmemis halini gorunce bittim . Hani buyuk konusmamak lazim ama beni daha fazla etkileyecek bir sey dusunemiyorum . Daha sonra selalelerin altina tekne turuna gittim , oraya kadar gidip dus almadan donmek olmazdi . Onceden islanacaksiniz diye uyariyorlar ama yine de bu kadarini beklemiyordum .
Aksamustu hostele donerken hala sirilsiklamdim ve hava da degistigi icin titriyordum.
Ama butun gunu suda gecirdikten sonra yine de havuz sefami yapip , erkenden yattim .
Iste bu yuzden rahat rahat yazabiliyorum ya bugun . Internette kuyruk daha yeni yeni olusuyor , ben erken kalkip bir bilgisayar bulabildim..
Yarin yine yol...Brezilya zamani geldi . Bugun guzel bir haber aldim , Murat da Brezilya'ya geciyormus . 2 aydan sonra bir dost gormek iyi olacak..
Sevgiler herkese

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
sizin blogunuza Ozlempansiyon`daki linkten geldim.Brezilya`da olacaginizi okuyunca yazmadan duramadim...Iki aydir Ozlem hanimin blogunu takip ediyordum Ispanya`dan,ama biz Brezilya`ya gelene kadar kendisi turunu bitirmisti bile:(Çok mu tuhaf olur ki,yolunuz buraya duserse,biz 4 kisilik ailemle burdayiz(uzuuuunn bir sure) demek,1 ay oldu biz geleli,Santa Catarina bolgesindeyiz...Çok yabanciyim burda:)baska Turkler var mi yok mu,gruplar var mi yok mu bilmiyorum:((neyse...yazdim iste...Size iyi gezmeler!!!:)Sevgiler,saygilar:)

Aynur...

OzlemPansiyon dedi ki...

askolsun! bana hic yazmayin, sizi burada yakalayayim:) ben brezilya'da TR'den gelen bayram ekibi disinda kimseyle tanismadim. ama sayili da olsa varlarmis. lazimsa bulayim mi? daha ne kadar kalacaksiniz orada?

ben de her an geri donebilirim. geldik, ozlem giderdik, hizla boyumuzun olcusunu aldik. ayni tas, ayni hamammis buralari. arzu, hic elini korkak alistirma. kalabildigin kadar kal.

salvador'a gidecek misin?

Adsız dedi ki...

rıo da dıkkatlı ol. at hırsızı dolu. sahılde bol bol caipirinha içersin.sadece 1 dolar. ayrıca churrascaria lardan birinde bogulana dek yemek ye. bana keyıfsız gelmişti rio...

Adsız dedi ki...

rıo da dıkkatlı ol. at hırsızı dolu. sahılde bol bol caipirinha içersin.sadece 1 dolar. ayrıca churrascaria lardan birinde bogulana dek yemek ye. bana keyıfsız gelmişti rio. erol savda