Sayfalar

21 Ocak 2009 Çarşamba

POKHARA VE AYRILIŞ

Yarın gidiyorum buradan da. Epey alışmıştım aslında. Önümüzdeki zamanlarda burayı ne kadar çok özleyeceğimi bile bile ayrılıyorum Pokhara'dan.
Bugün de güzel geçti. O kadar tembelliğime rağmen Hapi beni uyandırabildi, sıcacık duşumu yapıp, kahvaltıya yollandım. Sonra bütün günü yürüyerek geçirdik. Namaste, namaste diyerek. Bu lafı çok seviyorum. Yerine göre bir sürü anlamı var..Sonra detaylı anlatayım bütün bunları..
Sıcak, ateş başında ilk defa burada wi-fi bulmanın keyfiyle yazıyorum. Artık Lumbini'den yazarım kalanları. Kafamda çok şey var ve tek gereken biraz zaman ve elektrik.
Kapatacaklar, az kaldı..
Meraklısına; Ersoy gayet iyi, Delhi'de, ufaktan kafa dinliyor galiba..Eh, hatunsuz rahat tabii...
Öpüyorum..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

çok olmuş yazalı. Ersoy'la buluşabildin mi?

sevgiler,Hakile

Adsız dedi ki...

benim gelismeler
http://ersoyb.blogspot.com
adresinde bulunuyor.. bulusma kismetse yarina...

Ersoy